TYLKO DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI
Certyfikowany warsztat
GAMIFIKACJA W EDUKACJI
Warszawa 21.11.2019 r. godz. 17.00.
Warsztat odbędzie się po wszystkich panelach konferencyjnych
Program.
Część I
Czym jest i czym nie jest gamifikacja
- Idea gamifikacji, problemy, zalety i wady, czego unikać w gamifikacji.
- Gry a gamifikacja
- Podstawy neurobiologiczne funkcjonowania mózgu w kontekście gamifikacji (motywacja gracza a motywacja ucznia)
- Oceny i punkty – analiza wad i zalet systemów oceniania postępów graczy
- Przegląd elementów mechaniki i dynamiki gier wykorzystywanych w zgamifikowanych kursach
- Narracja w grze – źródła inspiracji, sposoby implementacji fabuły do gry, fabularyzacja zadań
Część II
Analiza wybranych kursów zgamifikowanych
- Przykłady zgamifikowanych kursów (prostych o małej liczbie elementów gr i zaawansowanych o dużej liczbie elementów gry oraz z funkcją handlowania zasobami przez graczy) zaprojektowanych przez trenerów (analiza przypadku, dyskusja).
Część III
Jak zacząć
- Praktyczna prezentacja etapów projektowania własnych zajęć zgamifikowanych w oparciu o potrzeby uczestników warsztatów (burza mózgów)
Unikalne cechy i korzyści naszych warsztatów:
Uczestnicy:
- nauczyciele wszystkich poziomów edukacyjnych i wszystkich przedmiotów.
Prelegenci.


Dr hab. prof. UG Joanna Mytnik i dr Wojciech Glac
Nauczyciele akademiccy (Uniwersytet Gdański), których pasją jest projektowanie niestandardowych narzędzi edukacyjnych i poszukiwanie skutecznych sposobów motywowania swoich studentów do nauki. Stosują innowacyjne (często autorskie) metody nauczania, w tym także gamifikację. Są autorami ponad 40 zgamifikowanych kursów akademickich realizowanych na UG (dostępne na www.eduplus.com.pl), prowadzą szkolenia dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych w zakresie gamifikacji, neurodydaktyki oraz wykorzystania gier i nowych technologii w edukacji (ponad 1000 godzin szkoleń). Są autorami internetowego kursu on-line dla nauczycieli „Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji” (wydawnictwo Operon). Eksperci w międzynarodowym projekcie „INDOPED - innowacyjne metody nauczania w indonezyjskich uczelniach wyższych (2015-2018)” w zakresie wdrażania gamifikacji. Zdobywcy nagrody Nauczyciela Roku Uniwersytetu Gdańskiego im. Celestyna Mrongowiusza (2013 i 2019). Pomysłodawcy i organizatorzy cyklu ogólnopolskich Konferencji Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium” (od 2013 r.).
Weź udział w warsztatach
Bilet na Warsztat "Gramifikacja".
zł netto
zł brutto