TYLKO DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI
Certyfikowany warsztat
GAMIFIKACJA W EDUKACJI

Warszawa 21.11.2019 r. godz. 17.00.

Warsztat odbędzie się po wszystkich panelach konferencyjnych

Program.
Część I
Czym jest i czym nie jest gamifikacja
  • Idea gamifikacji, problemy, zalety i wady, czego unikać w gamifikacji
  • Gry a gamifikacja
  • Podstawy neurobiologiczne funkcjonowania mózgu w kontekście gamifikacji (motywacja gracza a motywacja ucznia)
  • Oceny i punkty – analiza wad i zalet systemów oceniania postępów graczy
  • Przegląd elementów mechaniki i dynamiki gier wykorzystywanych w zgamifikowanych kursach
  • Narracja w grze – źródła inspiracji, sposoby implementacji fabuły do gry, fabularyzacja zadań
Część II
Analiza wybranych kursów zgamifikowanych
  • Przykłady zgamifikowanych kursów (prostych o małej liczbie elementów gry i zaawansowanych o dużej liczbie elementów gry oraz z funkcją handlowania zasobami przez graczy) zaprojektowanych przez trenerów (analiza przypadku, dyskusja).
Część III
Jak zacząć
  • Praktyczna prezentacja etapów projektowania własnych zajęć zgamifikowanych w oparciu o potrzeby uczestników warsztatów (burza mózgów)
Unikalne cechy i korzyści naszych warsztatów:
  •  

    Formuła case study – nasi trenerzy koncentrują się na sprawdzonych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie w pracy terapuetycznej.
  •  

    100% praktycznych porad – podczas warsztatów przytaczamy wyłącznie przykłady, które bezpośrednio przeniesiesz w realia swojej pracy. Warsztaty prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób metodą „krok po kroku”.
  •  

    Wsparcie w rozwiązaniu indywidualnych problemów – prelegent wspiera uczestników, udzielając wskazówek podczas samodzielnej pracy warsztatowej.
  •  

    Nasi trenerzy są oceniani przez uczestników – współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantują najwyższy poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.
Uczestnicy:
  • nauczyciele wszystkich poziomów edukacyjnych i wszystkich przedmiotów.
Prelegenci.
Dr hab. prof. UG Joanna Mytnik i dr Wojciech Glac
Nauczyciele akademiccy (Uniwersytet Gdański), których pasją jest projektowanie niestandardowych narzędzi edukacyjnych i poszukiwanie skutecznych sposobów motywowania swoich studentów do nauki. Stosują innowacyjne (często autorskie) metody nauczania, w tym także gamifikację. Są autorami ponad 40 zgamifikowanych kursów akademickich realizowanych na UG (dostępne na www.eduplus.com.pl), prowadzą szkolenia dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych w zakresie gamifikacji, neurodydaktyki oraz wykorzystania gier i nowych technologii w edukacji (ponad 1000 godzin szkoleń). Są autorami internetowego kursu on-line dla nauczycieli „Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji” (wydawnictwo Operon). Eksperci w międzynarodowym projekcie „INDOPED - innowacyjne metody nauczania w indonezyjskich uczelniach wyższych (2015-2018)” w zakresie wdrażania gamifikacji. Zdobywcy nagrody Nauczyciela Roku Uniwersytetu Gdańskiego im. Celestyna Mrongowiusza (2013 i 2019). Pomysłodawcy i organizatorzy cyklu ogólnopolskich Konferencji Dydaktyki Akademickiej „Ideatorium” (od 2013 r.).